راه ، رفتن میخواهد ...

میشود ، بهتر زندگی کنیم ...

راه ، رفتن میخواهد ...

میشود ، بهتر زندگی کنیم ...

آخرین نظرات
  • ۷ خرداد ۹۳، ۱۵:۱۶ - خاکی نشین
    عجب..!!
فرماندار سابق بوشهر  و رییس هیات امنای مسجد قرآن دو شب قبل از
برگزاری همایش بزرگداشت دوم خرداد در بوشهر، در اظهاراتی تند خواستار لغو این همایش شد.
جعفر پورکبگانی چهارشنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد قرآن با بیان اینکه برای برگزاری جلسه دوم خرداد دو شرط داریم، وگرنه اجازه برگزاری آن را نخواهیم داد، گفت: برگزارکنندگان همایش دوم خرداد باید نام 9 دی را که روی مجتمع فرهنگی و هنری و محل همایش است، در بنرهای شان هم ذکر کنند. شرط دوم هم این است که اعلام کنند میرحسین موسوی عامل انگلیس و صهیونیست می باشد.

فرماندار اسبق بوشهر که یکی از مخالفان جدی همایش های اصلاح طلبان در دولت خاتمی بود، در سخنرانی اخیرش نگفته چگونه جلوی برگزاری همایش اصلاح طلبان را خواهد گرفت.

البته همایش اصلاح طلبان بوشهر که قرار بود بعد از ظهر جمعه همزمان با دوم خرداد برگزار شود، با درخواست چهره های تندروی منتسب به اصولگرا و برخی مانع تراشی ها، لغو شد.

متن اظهارات پورکبگانی در مسجد قرآن که عینا از فایل صوتی پیاده شده، در ادامه می خوانید:



(پس از ذکر خاطره ای از سوم خرداد) اگر تعدادی قصد دارند در سالروز دوم خرداد در بوشهر و به حمایت از دولت آقای روحانی همایشی برپا کنند ما هم حاضریم به آنان کمک کنیم ولی دو شرط دارد.

امروز زورمان را نمی دهیم التماس کنیم و به هیچ عنوان نخواهیم گذاشت این اجتماع شکل بگیرد. (تکبیر حاضران در مسجد)

درباره این موضوع هم استدلال مان این است که عوامل سخنرانی شما در هر مراسمی که آورده اید با انقلاب همراه نبوده و کسانی سخنرانی کرده اند که امروز از رادیو انگلیس و آمریکا امرار معاش می کنند. نمونه اش وزیر وقت کشور آقای مهاجرانی بود که در بوشهر سخنرانی کرد. نمونه دیگرش آقای رجبعلی مزروعی بود که ایشان هم داخل خارج است.

قطع یقین می گویید آقای دادفر چطور؟ او هم همراه آنها بود، ولی توان فرار نداشت، وگرنه فرار کرده بود. البته ارزش هم ندارد کسی دنبال دادفر و تحلیل هایش برود. او خیلی در مجلس ششم برای شهر مشکل ایجاد کرد و امروز هم مناقشه هسته ای کشور ما ناشی از افکاری مثل دادفر است که خبر دادند به انگلیس. وگرنه این اتفاق هسته ای برای ما نمی افتاد و داشتیم کارمان را می کردیم. بنابراین کش و قوس های هسته ای پیامد مجلس ششم است.

حالا در خصوص همایشی که قرار است دوم خردادی ها در بوشهر برگزار کنند، دو شرط داریم، وگرنه نمی گذاریم این اجتماع شکل بگیرد.

 امروز بنده به شخصه با نیروهای متولی مسائل امنیتی و نظم شهر و مدیرکل محترم ارشاد تلفنی صحبت کردم و گفتم که نمی گذاریم این اجتماع شکل بگیرد، جز اینکه آقایان دو شرط ما را هم داشته باشند و لحاظ کنند: اگر نام 9 دی زیباست، در تیتر تمام سایت ها و پیامک های شان این نام را به عنوان محل همایش ذکر کنند. شرط دوم هم اینکه اشاره کنند آقای میرحسین موسوی که عامل فتنه بوده، عامل انگلیس و صهیونیست است.

ما نمی توانیم بعد از چند سال شاهد باشیم دو تا بچه بلند شوند که هنوز عشق رادیو بی بی سی و صدای آمریکا را دارند برای ما مسیر تعیین کنند. اگر اجازه دهیم این اجتماع برگزار کنند، خیانت به خون شهدا و نقش آفرینان سوم خرداد کرده ایم.

انشالله دوست داریم شما نمازگزاران هم که همیشه در صحنه بوده اید، بازهم محکم پای کا باشید و اجازه آن را ندهید. والسلام (تکبیر حاضران در مسجد)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۳
اندیشه آزاد

نظرات  (۱)

۰۳ خرداد ۹۳ ، ۰۳:۰۵ اندیشه آزاد
چه جوری میخواد و با چه وسیله ای ...!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی