راه ، رفتن میخواهد ...

میشود ، بهتر زندگی کنیم ...

راه ، رفتن میخواهد ...

میشود ، بهتر زندگی کنیم ...

آخرین نظرات
  • ۷ خرداد ۹۳، ۱۵:۱۶ - خاکی نشین
    عجب..!!

اختلافات در جریان اطلاح طلبی همچنان ادامه دارد و این روزها مطالب مختلفی در خصوص ایجاد تنش در بین نیروهای این جریان به گوش می رسد.  البته برخی چهره های معتدل جریان اصلاحات در حال ایجاد مرزبندی هایی بین اصلاح طلبان معتدل و تفکرات لیبرالی هستند. در این بین اکبر خوشکوشک، عضو سابق وزارت اطلاعات کشور که یکی از افراد نزدیک به جریان اصلاح طلبی نیز هست در مطلبی افشاگرانه خطاب به نوری زاد و مهدی خزعلی ، از برخی اقدامات این دو چهره لیبرال پرده برداشت.


با سلام جناب نوری زاد این عادت شما را من نمی دانستم که شما اینکار را می کنید که بنظر من کار غیر اخلاقی و بی ارزشی هست. از من خواستید که این چندکلمه را هم بگذارم در صفحه پرورفایل عرضم بر این است مگر شما گفتگو ی ما را اجازه گرفتی که می خواهید این را اجازه بگیرید؟ شما در دوگانگی قرار گرفته اید و عذاب وجدان گرفته اید، در دوره اصلاحات مزدوری کرده اید و برعلیه جناب دکتر خاتمی در روزنامه کیهان لجن پراکنی کرده اید و با سخنرانی ها و پخش شبنامه و روزنامه بر علیه دولت برآمده از مردم بنام اصلاحات تاختید و به گفته خودتان در جنگ جهاد شرکت نکرده اید الان از باج خواهی از اصولگران نا امید شده اید رو آورده اید به نامه نویسی و بوسیدن دست نامحرم بهایی و سگ و شغال.
 
 آیا شما و دوست عزیزت جناب دکتر مهدی خزعلی که برنامه را هویت ساخته ، فیلم عصر عاشورا ، آیا جنابان نوری زاد و خزعلی یعنی شما از گذشته خود توبه کرده اید هر دو شما دنبال شامورتی بازی هستید و می خواهید بگویید ما نبودیم مرد باشید اول بگوید که اشتباه کرده ایم بعد رسماً عذر خواهی کنید این کارهای شما جز اینکه اسرائیل آمریکا منافقین و ضد انقلاب را خوشحال می کند ، آنها هم با شما مصاحبه می کنند مانند آن بچه پرویی هستید که 5 تومان گرفت و به یک سرهنگ دست رساند و باقی ماجرا را می دانید ، من ادعا ندارم که در این کشور اشتباه یا ظلم و یا آزار و اذیت نمی شود باید خودمان بنشینیم با دادن تذکر و توضیح و پیگیری مشکل و اشتباه را حل کنیم نه اینکه با دولت های اجنبی همکاری کنیم و یا دل سوزی آنها در ما اثری بگذارد. من از امثال شما ها بیشترین زحمت و جانفشانی و زندان و شکنجه شده ام و خانواده ام در طول 35 سال بیشترین آزار و اذیت شده است و حرف برای گفتن زیاد دارم اما من نگاه می کنم به فرمایشات امام علی (ع) و امامانمان و امام خمینی (ره) که به فرمایش شهید مظلوم بهشتی ؛ که هم باید خون داد و هم خون دل خورد ، نه مانند شما ها که اگر اجازه خروج از کشور داشته باشید می روید مانند اکبرگنجی نزد رییس جمهور اسرائیل که به شماها خودکار بدهد اما ما می مانیم و با تمام مشکلات از میراث امام و شهدا پاسداری می کنیم علی رغم تمام مشکلات و تنگ نظریها اگر خوشحال می شوید که یک عده ای به شما به به و چه چه می گویند آنها شما را احمق گیر آورده اند و بعدش می گویند که بگذار به جان هم بیفتند بالاخره من حرفهایم را می زنم اما در قالب حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ، حال دوستدارید با این نوشته من هر کاری بکنید و حاضرم در هرجایی با شما گفتگو کنم با مدارک ، نه مثل شما روی هوا ، من جز راه و روش امام (ره) به هچیکس وابستگی ندارم واگر از این جمهوری اسلامی و رهبری پیروی می کنم بخاطر روش و منش امام (ره) فرمایشات امام (ره) می باشد و الـسلام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۱
اندیشه آزاد

نظرات  (۱)

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۰ علیرضا فلاح
سلام
وب خوبی داری
اگه مایل به تبادل لینک هستی لینک کن خبر بده ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی