راه ، رفتن میخواهد ...

میشود ، بهتر زندگی کنیم ...

راه ، رفتن میخواهد ...

میشود ، بهتر زندگی کنیم ...

آخرین نظرات
  • ۷ خرداد ۹۳، ۱۵:۱۶ - خاکی نشین
    عجب..!!
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۴

آنها چه میخواهند ...


آنها که در سایت‌های زوج‌یابی ثبت‌نام می‌کنند چه می‌خواهند؟ همسر، دوست، ارتباط سالم یا...

یافتن این انگیزه‌ها زیاد سخت نیست. برای این‌که بدانیم کافی است پروفایل داوطلبان چند سایت را بررسی کنیم؛ نتیجه جالب است:

در سایت‌هایی که برای یافتن زوج راه‌اندازی شده، اغلب آقایان میزان حقوق دریافتی خود را ابراز نمی‌کنند. به جرائت می‌‌توان گفت برای 70 تا 75 درصد متقاضیان مرد فرقی نمی‌کند کسی که دنبالش هستند صیغه شود یا ازدواج دائم. (یعنی اهمیتی به رابطه پایدار و تشکیل خانواده نمی‌دهند و فقط ارتباط با یک نفر خانم برایشان مهم است) از هر ده نفر تنها یک نفر پسر مجردی است که به دنبال ازدواج دائم است.

این در حالی است که اغلب داوطلبان زن به دنبال ازدواج دائم هستند و زنانی که گزینه صیغه را هم انتخاب کرده‌اند اغلب تنها راغب به ارتباط با مرد غیرمتاهل هستند و خود بیوه یا مطلقه‌اند، یعنی دختران داوطلب این گزینه نیستند.

جالب است بدانید همین مردان که درآمد خود را ابراز نمی‌کنند برای همین ارتباط صیغه‌ای هم بیشتر دنبال زنانی هستند که خانه و درآمد ثابت دارند.

می‌بینید که به طور ضمنی می‌توان گفت برای دختران مجرد فراوانی که داوطلب ازدواج هستند گزینه‌های مناسب معدودی در اینترنت ثبت‌نام می‌کنند و اگر گزینه‌ای هم انطباق داشته باشد تازه شناسایی شخصیت واقعی از مجازی شروع می‌شود.

این بررسی‌ها نشان می‌دهد که نه‌تنها ازدواج موقت گزینه مطلوب بانوان مجرد نیست، بلکه گزینه نیمی از مردهای ازدواج نکرده هم نیست. جالب است بدانید اغلب متاهل‌ها و بیوه‌های بچه‌دار یا آنها که اصلا وضع تاهل خود را ابراز نمی‌کنند به این گزینه علاقه نشان می‌دهند.

نکته دیگر این‌که اگر داوطلبان اینترنتی چنین باشند شانس ازدواج در اینترنت فرق چندانی با جامعه ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۷
اندیشه آزاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی